what goes around comes around

Denna dag har gått ut på 1. mått illa 2. haft ont i magen 3. stresshormonerna hakat upp sig 4. ilska 5. ledsen 6. frysit 7. bråk

Dagen börja ju inte bra med försovning på en timme. Sen inge god mat åt inte mycket. Rolig eftermiddag iaf med estetisk verksamhet. När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och lyssna på depp musik. Är så jääääääääävla irriterad arg ledsen ord går inte att beskriva det är många anledningar. Men fan va arg jag är på speciellt en, finns ingen anledning till varför det började så varför starta du allt? bara ditt stora ego som tar över. Hade en bra pratstund med många ikväll. Speciellt mamma som lugnat ner mig i det hela. Farmor som alltid är bäst. Emmsi som känner likadant. Amanda är kung<3 simon som äntligen är på min sida<3 mm. nej har underbara vänner<3
Att nu lyssna på musik hoppas jag ska få mig att må bättre. Har även haft vilodag ifrån träningen idag var inte alls nå pepp.. får ta ut min ilska imoron!

nej godnatt.

Kommentarer
Postat av: ams

tusse då <3

2010-01-15 @ 08:41:19
Postat av: emma

hihiihihihi de är lugnt. vi är så mkt bättre änn henne ändå

2010-01-15 @ 09:08:50
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0