stamp on the ground

kan ju i alla fall börja där jag sluta sist. och det var vid midsommar. Som först firades i min stuga med vänner och släkt. sen drog jag mig mot joanna och förfest innan födelsedags fest vid rocklunda. Det var kul men ändå inte :D hahahahaha hände lite roliga saker som joanna rädd mig ifrån också HAHHAHAHA för kul egentligen. sen hände de weirda grejer också. men det slutade med att vi drog hem till joanna en sväng sen drog jag hem och sov.

sen har det bara rullat på som tusan. har precis kommit hem ifrån en underbar vecka i grekland också. fy va härligt det var. jag bara älskar grekland och ALLT! lägger upp lite bilder där ifrån snart :)

har även vart på ECLIPSE och faaaaaaaan jag är så kär i jacob eller taylor lautner... fan va han är underbar<3 börja gråta två gånger under filmen.... när han gjorde illa sig och låg där inne när de va the end för dem två. OHH NOOOO BUHUHUHU :| sen i slutet då jag fattat att allt var över. NEJ FYFAAAAAAAAAAN va deppig jag blev efter den filmen. tur att spanien vann semifinalen emot tyskland så vi fick skrika oss hesa och vara överlyckliga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0