bby

Har återhämtat mig från i fredags/studentnatten. Haha! Dock var det en grym kväll, verkligen.
Somnar väl en så där vid 5 på morgonen.. och vaknar halv 10 av att det blåser satan ute så jag vaknar av att 1294747 grejer slår mot huset. Men var väl lika bra då jag skulle träffa j&d på gidde för ett sista förväl av skolan. Vi försökte undvika äckel ricard men hahahaa det gick inte FAN va skönt det är att slippa han! har aldrig haft någon sämre lärare:)

går med ryggen mot ricard.
ricard; HEEEJ TJEJER!:D:D:D
vi; fan... (joanna & daniella vänder sig om) "heeej:)"
(jag står fortfarande med ryggen emot, och försöker snyggt komma undan men då måste jag vända mig om)
ricard; amen hej jenny va roligt att se dig:D:D
jag; åh hej ricard hehe (önskar jag kunde säga detsamma)
ricard; de andra tjejerna fick en kram igår.
jag; (hahahaha omg stackars dom. jag slipper hahahaha :D:D)
ricard; så då får du en idaaaag:D
jag; FYFAAAAAAAAAAN!!!!

lite kul vare iaf ;)

där vandra vi runt lite. träffa på lotten carl & oskar också. och måste medge tjejer att oskars version inte var riktigt så som jag minns den. DEN VAR VÄRRE :D hahaha nej men usch.

åkte hem och sov en stund innan vi sågs igen. köpte lite godis och åkte hem till carl för att se fotboll i hans VM-studio ;) vi var där ett tag tills vi drog i halvtid hem till lotten för att se andra halvan. hahahahahahahahaha och då kommer en till insident.

vi försöker ta oss ifrån carl diskret och fint.

Lotten; ta det lugnt med gruset så det inte låter..
joanna; men ändå fort!
(jag börjar cykla men kommer inte långt..)
jag; sjhfbgefuöou aj aj aj aj aj
lotten&joanna; hmm va fan?
lotten&joanna;  HAHAHAHAHAHAHA (men tyst så de inte ska höra oss.)
hahahahahahaha
där ligger jag på marken över cykel, slog i båda knäna och händer :( ont ont ont..


JAG ÄR SÄRBARN OCH JAG HAR INGA VÄNNER PUSS ÄLSKLING<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0