hellllo

fan tiden bara rullar på förfullt. mycket händer och inte delar jag med mig det mohaha..

min syster har fyllt 20år. GRATTIS OCH ÄNTLIGEN :D hon hade fest i lördags som turn out to be riktigt kul! :)
jag har jobbat som aldrig förr och jag älskar min chef<3 hon är så jävla bäst!!
jag har betalat in hela resan för AYIA NAPA - CYPERN! :D nu äre bara att åka iväg!
det har vart underbart väder denna vecka så mycket solning och ett första dopp har blivit av!
jag har inte fått sova ut riktigt någon dag alls för att min bby smsar mig 7 på morgonen varje dag bara för att han får gå upp och jobba då. så snäll<3
har äntligen haft en super fin konversation med min "kompis" mamma hihi:)
har sökt ett jobb:)
och har inte börjat packa än inför grekland om 4 dagar..


lite update där :D
nu närmast ska jag åka iväg till björnön med charlotte för solning och bad :) sedan på kvällen blire kubb och umgås i min stuga med tjejornaaaa! :D kommer bli super!

imoron är det midsommarafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0