inte alls nå trött

Gårdagen var riktigt kul! riktigt bra!

börja med att jag och syster åkte till vasa och kolla när studenter springer ut, förbereder mig inför nästa år;)
Sen stod vi och kolla på alla vagnar som åkte runt runt, och då joina även fredrik lammmme och joanna+daniella :) trevligtttt! sen åkte vi hem till felix som tog studenten :D grattz!
Sen vidare hem till joanna vid 8 tiden för föööööörfest<3

grymmt kuuul. sen drog vi oss vidare ner på stan och till slut vasa. träffa allt roligt folk som man någonsin kan göra :D hheheeh träffa även student-drägget hahahahaa så gullig(K)

eftersom alla andra drog så fick jag gå hem i regnväderet klockan 4 på natten ensam. eller hade henke och sen martin en bit. sen en trött kille på telefon som till slut SOMNAR när vi pratar, stackars pojke..

kom hem till slut blöt som aldrig förr, fryser, trött och lite arg på min granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0