summerrrrrrrr

Igår fick jag det efterlängtade sommarlovet:) SICK! fasen så man har längtat, jag kan fortfarande inte fatta att fest sommaren har kommit. helt sjukt:) wake me up för fan:D

avslutningskvällen gjorde jag inte så mycket på. var bara äckligt irriterad på en del falska människor. fyfan!! nära järn 9an där:o
farmor och mormor kom hit sen drog vi på fotboll sen så chilla jag bara på kvällen, jag spar mig tills mina bästa vänner slutar på fredag för då blire riktigt jävla drag :D:D:D:D:D:D

idag har jag legat ute i solen och haft de bra, och nu på kvällen blev det en golfrunda med mammi och pappi, jag slog min första birdie:) grymt stolt!

ska kika studenten på min skola imoron, sen hem till felix för firande, sen middag på stan med d&j, sen för fest hos j, sen vidare till vanessa, sen blire vasa på kvällen och träffa förhoppningsvis min älskling :) som tar el studentooooooooooooo ! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0