aj aj aj

Så ont har jag i mitt lår just nu. Trodde det var träningsverk men nej. Trodde det bara var en smäll men nej. Nu är det nått helt annat jag klarar inte av det mera haltningen kommer in mera nu det går inte att hålla emot längre FAN VA ONT DET GÖR!!!!!!!!!!!!! jävla lår helvete..

Måste påpeka som joanna sa ; fler ord, GESH OCH SQUASH (joanna de va stavningen vi kom fram till ju...)?

Iaf prata med vassis idag och vi har fått äran och fixa tårtan tills på fredag:) hon har nämligen fyllt år i måndags och ska ha lite partajjjjj:) Så imoron ska ja joanna och daniella ner på stan och kirra en tårta hihi:) kommer bli awwwwwwwwwwesome !


GRATTIS och nu ska jag duscha sen sova börjar iaf kvart i 10 imoron gött. pysssss

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha okej jag kom inte ihåg hur det var det vi bestämde, men då vet jag de nu:D blire squash imorrn hemma hos vanessa eller?;)

2010-03-11 @ 20:45:27
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahahahaha nej :D

2010-03-13 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0