anton rödin<3

Fick ett rastlös ryck och cyklade ner till kristiansborgshallen och kollade på när fotbollslaget mötte rönnby i en innebandy match och det var ju intressant, fick med mig skadade lår-lotten också:)

Är super trött nu efter en cykeltur som jag ångrar lite hehe. Har inte bestämmt mig över imorgon om jag ska ta mig till skolan eller inte.


hörde att brynäs losa första slutspelsmatchen:( men hörde att min älskling gjorde mål hihi:)



han är inte så super snygg, men det är något speciellt med honom som får mig att bara älska grabben!!!!!!!!!! kan det kanske vara att han spelar hockey?? hmmmmm...

Kommentarer
Postat av: ammi

DU SKA TILL SKOLAN KVINNA!!!

2010-03-18 @ 22:37:15
Postat av: jenny

eller?

2010-03-19 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0