arman kranjc

Min nya idol är arman kranjc som har vart världsmästare i boxning. Eftersom jag älskar boxning och har följt han i mästarnas mästare. Så alltså fyfan vilken kämpe, riktig tränings bög och sånt gillar jag, vill också ha ett sådant sånt psyke!! ++++ HAN VAnn MM:)SÅ SJUKT GRYMT!

Veckan som tagit sig in på dag två - tisdag har rullat på. Var riktigt spy färdig igår när jag hade ett stort uppdrag på axlarna. Måndags kvällen gick alltså ut på, aggressiv, sur, arg, ledsen, ont i huvet och va de mer nu kan vara. Usch! men orden gick igenom mitt huve och det räddade mig. Tro, Laugh, Peace, Trust .

Idag cykla jag till skolan = underbart. Gjorde väl inge vettigt på förmiddagen sen eftermiddagen egen idrottslektion som blev ändå bra till slut. Blev mycket nöjd över min insatts. Har gått och tänk fan va skönt jag ska ha det på tisdagskvällen när allt är över. Here i am:)

Har ont i huvet ska knarka tabletter sen blire nog sägen för min del.
OJ nu skriver max på facebook.. "krök sugen ikväll? "

HAHAHA gud min skapare :D


Kommentarer
Postat av: christina

louise skulle vart i final.. :/ men arman är en mycket värdig vinnare!

2010-03-31 @ 14:49:06
URL: http://christinaj.blogg.se/
Postat av: jenny

håller med att louise skulle vart i final. Men som sagt hejade på arman:)

2010-03-31 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0