hahaha lol

Mamma ska ut på nån fest på fredag och då ska hennes kompis sova över här.

jenny; jaha, vart hade hon tänkt och sova då?
mamma; på soffan..?
jenny; fan va schysst av er, soffan!
mamma; ja.. eller i din säng!:)
jenny; jaså? vart ska jag sova då?
mamma; nej jag vet inte, det blir soffan
jenny; nej men skulle vara kul om jag sov borta gör aldrig det nu för tiden typ.
mamma; nej sant. vart ska du sova då?
jenny; hmm vet inte hos någon som vill ha mig som besvär så klart.
mamma; haha ja. du kan väl sova hos MR.X ?:D:D:D:D:D:D:D:D
jenny; haha what?
mamma; jaaaaaaaaaaaaaaa det va en bra idé det tycker jag du ska göra hihi.
jenny; ehmmm hahahaahahaha okej? ska säga att mamma tvingar mig att sova hos dig..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA herregud älskar att mina föräldrar är framåt hela tiden om den där pojken!

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahahahah tror jag vet vem hon snackar om;););)

2010-03-03 @ 22:31:54
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHAHAHA ja du det tror jag säkert att du vet :D träffa han idag btw ;)

2010-03-04 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0