i'm gonna give all my secrets away

Hello

Detta är inte bra. Är typ officiellt sjuk blir nog att stanna hemma imorgon finner ingen styrka. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte få något direkt uträttat. Men gillar inte att stanna hemma det är så sjukt tråkigt. Men mår inte bra alltså..

Idag har vi haft framtidsdag med olika yrken. Ammi vill tydligen bli allt haha själv vet jag inte riktigt.. Har vart inne på polis, nått inom flygbranchen, butiksdekoratör lät väl också intressant, sen mäklare så klart. Vem vet..

Gjorde en najs tårta av mackor grädde och sylt i maten haha fan va vi skratta! äckligt. Försökte gömma den ifrån mohammed också och den här gången klarade vi oss fint HAHA.

När jag skulle ta bussen 21 minuter över 3 och ammi halv så kom min buss och hon dampa och sa DU SKULLE ALDRIG VÄNTA MED MIG SÅ HÄR..... :O:O din bitch skulle jag ju visste..:( NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! du får stå själv några minuter? JAAAAAAAAA MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! FINE JAG TAR NÄSTA SOM GÅR TJUGO I OCH DÅ FICK JAG HAMNA BREVE EN SAJKO GUBBE!!!!!!!!!!!
+ att hennes buss kommer 14.25 om inte 14.24 och min buss åkte 14.21 så där sitter jag med tusen barn och väntar i en 20 minuter alltid lika trevligt:)..

Kommentarer
Postat av: ammi

hahahaha klockrent!

2010-03-18 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0