i'm happy to be here with you.

Idag har det vart en riktig segar dag. Skönt med lov! Har legat i soffan och kollat på desperate housewives och greek. Sen vid 3 tiden la jag mig i sängen och sov till kl.6 assssssss trött! Mådde inte bra för den delen heller. När klockan blivit cirka halv 8 rycker jag upp mig och drar till gymmet. Har sagt att jag ska gymma varje dag i mars månad eftersom jag vill vara snyggt tränad tills gran canaria:) Så skulle fan inte bryta de avtalet så jag pallra mig ner till gymmet trött som fan och ensam.

Väl där borta träffade jag på martina och fredrik så det var iaf lite kul:) Tränade på som sjutton med armar, ben, mage, rygg alla mina favorit övningar och avslutade med 20 minuters löpning.

sammanlagt blev det 1h & 15 minuter gym.

Kändes grymt bra efteråt!!! sjukt stolt.

Imorgon kör jag på igen, vet dock ej vilken tid. antingen sent på kvällen igen eller vid lunchtiden. För vid 4 ska jag och pappa till stugan och skotta massa snö!

Och imorgonbitti så ska jag ta en promenad och sedan äta en fin frukost efteråt.

Älskar att träna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0