i'm kinda bussssssyyyyyyy hehehee

I TORSDAGS SÅG JAG VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE<3 HELT PERFEKTTTTTTTTT ! RIKTIGT ÖGON GODIS HAN MÅSTE JAG LETA UPP!!!!!!!!!

Fredag skolan var väl ok. På eftermiddagen chilla jag och ammi i studio eller mer kallat "the studio" vi leta lite kakor och kanske lite bröd... HAHAHA fyfan bilder kommer väl upp när jag orkar :D:D:D:D

På kvällen så var det bara hem snabbt äta lite sen vidare hem till vanessa som skulle firas :) Vi åt tårta kladdkaka chips och söp HAHA. Var väldans trevligt och kul, men segt bara att jag skulle upp och jobba lördag klockan 9.00 så det blev lugnt för min del. Men det behövdes de med. Kvällens låt blev nog manboy SOM ÄR IDAG I FINAL PÅ MELLO:D KÖTTTTA NU ERIC OCH VINN<3333333333333

Prata i tellen ett långt tag och blev då trött.. daniella kom och joina mig sen också och då somnade vi till HAHA:) det var skönt men kallt, vakna sen vid halv 2 kanske av att vi skulle dra. Min pappa kunde hämta mig efter ett tag.

När ja kom hem var jag nära på att dra in till en kompis next door för där va de lite människor men pallade inte när jag väl lagt mig i sängen. Så det fick bli en besvikelse för dom HEHEHEHEHEHEHE :)

cha cha

Kommentarer
Postat av: ammi

hahahaha leta kakor :D:D:D

2010-03-13 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0