i'm your biggest fan I'll follow you until you love me papa-paparazzi.....

DAGARNA GÅR FÖR FORT!!!!!!!!!!!!!!

Vill verkligen inte tillbaka till skolan snart. JAG VILL INTE!!! Kan ingen typ smitta mig så jag blir sjuk?..

Onsdag vaknade vid halv 12 och hade en super bra dröm hehe:)

Åt lite frukost sen på med alla vinter kläder och hörlurarna på.. och ut i det underbara vädret:D
Varmt och soligt.
Har hittat en perfekt promenadrunda också och den tar 40 minuter att gå alldeles lagom. Sen om man någongång skulle vara opepp så går den att gena på 15 minuter eller 30 minuter så det är också bra.
MEN DE HÄNDER INTE:D

Lyssnar på brunchrapporten med henrik torehammar<3 och sen p3 musik. Underbart!

Ikväll blire nog fotbolls träning inte så pepp nu, men när jag kommer hem blir jag oftast nöjd för att de vart kul!
Får se om det blir gym efteråt men tror inte det.

Men jag kan alltid överraska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0