in an absolute world

Sitter och tänker tillbaka på jultidern och visst är det allt för mysigt när det är mörkt på kvällarna. Tänker tillbaka på lussevakan som var fett jobbig men hade det grymt mysigt när vi sov över hos joanna och tycker att vi borde göra nått sånt igen sova över och ha värsta film kvällen:D

anyway, måndags skolan drog igång. Gjorde väl inge speciellt på kvällen så blev det fotbollsträning, glad över att vara igång på heltid nu!

idag tisdag efter skolan va ja och emma på friskis men tränade inte, jag gick iaf hem i 20 minuter det blir min träning idag. Har så JÄKLA ont i låret. :(

Har som sagt inte gjort nå speciellt. Nu ska jag och pappa iväg till hälla och kolla nya fotbollsskor eftersom mina är ihop tejpade. jätte fint..

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0