in my head it's going down!!!!!!

Min familj har vart allt för trevligt idag säger jag.. eller INTE!

Min syster är typ alltid sur när hon väl är hemma inte så prat glad direkt. mamma dampa när hon kom hem, vet ej varför?

Stängde in mig på mitt rum och lyssnade på death metall? seriöst jenny larsson? sämsta musiken ever..

min syster åkte bil till träningen. jag cyklade!

fotbollsträning 1h & 30min . Med fokus på tillslag! fick även veta att det är premiär på första träningsmatchen på lördag också. Inte så där jätte pepp med tanke på den här konditionen.. Men antar att det blir att ligga i på bandet på friskis dom kommande dagarna och även ute i spåret!!

Har märkt själv att jag blir mindre hungrig när jag tränar äter knappt nånting vilket är ju rättså bra :D haha!

imorgon var egentligen planerna på romme, men eftersom vi skulle få ta två bilar så tvekar jag och mamma. Vi åker hellre med pappa och min syster på söndag, så åker jag och mamma till örebro och shoppar imorgon! då får jag ju göra båda delarna också:) SUPEEEEEEER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0