jihad jane

Dagen har vart seg, legat i sängen som sagt hela dagen i princip. Fick i mig lite mat sen iaf blev dock inge harry potter=( får skjutas upp! men chilla med mamma och pappa, haha var på riktigt dryg humör också så har skrattat konstant typ haha usch orkar inte!:D

jobb imoron och söndag även fast jag är små sjuk får väl se hur det går. Gillar att min farmor sa "då kan inte jobba om du inte mår nå bra jenny. Isf så betalar jag dig pengar som du skulle ha fått ifall du jobbat, det gör jag! inte ska du behöva jobba!!!"

älskar min farmor<3 och hon kommer hit imoron en sväng också så just därför ska jag rejsa på som fan på jobbet!!

funderar fortfarande på om jag ska åka till slovakien som utbytesstudent eller inte????

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0