MOGET

I fredags gick jag och la mig som sagt vid 1 kanske. Och brukar alltid somna med mobilen i sängen, men nu jag ba "jag lägger den på nattduksbordet för en gångs skull" gjorde det! sen efter 5 minuter jag kanske ska stänga av den för en gångs skull också??? hmmmmm. okejdå . OBS! stänger av mobilen typ en gång varje år seriöst. 

vaknar vid 8 sätter på mobilen PLING PLING PLING PLING PLING 30 JÄVLA GÅNGEEEER!!!!!! SERIÖST???? 

då har joanna och måns haft en sån jävla rolig bussresa på väg hem halv 3 på natten. MASS-SMS som det står "tönt" i dom 15 första sen i dom 15 andra "vi kommer nu" ?????????????????? JÄVLA DAMP BARN:D

så jävla tur att jag stängde av mobilen sorry bitches:)  


jobba på som fan på jobbet full rulle som vanligt. kom hem redan vid 3 helt död..

kvällen tar ja i ett annat inlägggggggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0