resurs-dagar

Den här veckan har ju mest bestått utav resurs-dagar. Så har krigat med matte alla dagar och gjorde matte provet igår fredageftermiddag. Det gick hyffsat bra så hoppas på godkänt skulle bli sjukt glad då!

Annars har jag inte gjort så mycket. Igår fredag så vare vip-shopping på hm, så jag och måns drog ner på det en sväng sen kom jasmin 10 timmar senare. haha! inhandlade en marinblå guldig jack-kavaj sjukt snygg hihi. :) Efter så drog vi vidare till bik bok där vi inhandla ännu mer kläder. Mest sommar kläder för den delen också eftersom jag åker till GRAN CANARIA om exakt 7 dagar FAN VA SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På kvällen så åkte jag hem till joanna och kolla på skräckfilm med henne och daniella, alltid lika trevligt:)
Igår bär det hem till vanessa och vi får se hur kvällen slutar heheheehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0