sidney crosby<3

Först och främst i love sidney crosby och har gjort det i några år nu. Och vad blir inte bättre än att my sid the kid avgör os-finalen 2010 i vancouver canada:D:D:D:D:D är så sjuuuuuuuuult glad för speciellt HANS skull hihi:) en människa så hård på isen och så mjuk på sidan om helt otroligt!:) 

Vi fick sportlov i fredags yey.

Lördags bestod av jobb till 2.
Sen träning kl.3  Core 45min + 45 minuter gym
as skönt det gjorde min lördag!

På kvällen begav jag mig hem till joanna för lite för fest tillsammans med vanessa och anna också. Vi körde ett "spel" om hur bra vi kände varandra jag med joanna och vanessa med anna. Vi båda slutade på 17poöng lika:) Fast nu när jag tänker efter så skulle vi vunnit eftersom jag råka hjälpa vanessa med en fråga haha! OCH dom har känt varandra sjukt länge.. så joanna jag tar det iaf som en seger;)

Vi drog hem till oskar sen på lite chillfest. Var trevligt men synd att jag var så trött bara. Kul att träffa kompisar. Haha kvällen bestod av några konstiga killknep som jag bara skrattar åt just nu, men joanna lyckades rädda mig ur ett av dom hahaha grymt glad över det tack:D

Somnade vid halv 4 kanske minns inte men trött var jag!



här har vi honom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0