stereo love

Hej hopp! seg på att uppdatera men här kommer de news!!!!!!!

I lördags så spelade jag min första match (åland gills inte) det var kul men känner att min kondition måste bättras samt mitt självförtroende. Resultatet behövs inte sägas.

På kvällen sen så åkt jag hem till vanessa med daniella och joanna. Vi körde lite spel lyssna på musik och bara chilla. Alltid lika trevligt<3

sammanfattande ord ifrån kvällen kan vara; negerkuk, manshora, fräsch hy, däcka och stereo love<3

hehehe

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahhahahahha. men vi får inte glömma squäsch och gesh!!;)

2010-03-10 @ 20:46:18
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/
Postat av: jenny

nej just fan!! gesh! men vi kom ju överens om att det stavades squash!!!!!!!!!!!!

2010-03-10 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0