stop ta-ta-talking that blah blah blah!!!!!!!

Redan torsdag.. suck

Jag och mamma drog till örebro idag för shopping. Först besökte vi staden och sen senare ut på shoppingcentret marieberg.

Och jag fick hem mig några grejer faktiskt kanske ska ta och lägga upp bilder påt:)  kommer i ett annat inlägg isf!
Har sjukt ont i fötter och rygg nu. hehe men det var en grym dag tsm med mammmssssssssiiii:) nu längtar jag bara till gran canaria!!!!!!

haha hände en as rolig sak också, går runt i en skoaffär och ser en kopia som ser precis ut som jack:D vågar ändå inte gå fram för har gjort så för många gånger och att det är fel. haha så jag smsar jack

jag;"du är inte i örebro va?"
han svarar; haha jo? vart är du?
(då tänkte jag typsikt han och skämta... men blev ändå rädd.)
jag svara; men nej sluta....
han svara; ring

hahahahah skit rädd ringer jag upp ba alltså sluta nu.... :(
hahahaha han ba nej seriöst vart är du????
jag svarar; på stan!!! dudå?
han svara; jaha haha på gustavsvik:)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0