UF-MÄSSA

Igår skulle jag på fotbollen kom dit och kände av låret och fick lov att åka hem, var ledsen hela kvällen över det...

Idag tisdag så var det UF-mässa för olika människor i västerås och deras affärs ideér. Var väl lagomt intressant!

Hhaha träffade cattis där borta också och fan hon kommer få sota för att hon "fixa" ihop mig prata med en kille som jag beundrat förut, han var ändå trevlig vi hade ett fint samtal men ändå hahahahahahahah fyfan. så otroligt skämmmmigt!! :D:D:D:D

Åkte på idrott där jag fick en del skador..

sen tillbaka till uf-mässa för att hänga lite med victor christian och alexxxxxxxxxxxxxxx.

Drog sedan bussen hem och nu sitter jag här och njuter av ledighet imoron:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0