vanessa<3

Kommer hem ifrån jobbet däckar i soffan och vanessa och jag gjorde bio planer:D vi gick och såg shutter island och jag gilla den starkt riktigt bra film:D ( JOANNA DU MÅSTE SE DEN! )vanessa min älskling bjöd mig på bio<3<3<3<3<3<3<3  hade en sjukt trevlig kväll :) sluta med att vi satt på donken ett tag, jag har aldrig suttit där och ätit ett äpple och druckit loka! FETT NYTTIG! 

tog bussen hem vid 00.00 när jag går av bussen så står en kille längre fram och en kille går bakom mig, jag tänker vad är nu detta nu kommer dom slå ner mig! HAHA kommer längre fram då människan ropar jennnnny.. 

oj hehe hej måns:)  HAHAHAHAHA gött! visade sig att pojken hade lite fest men ja orkade inte gå dit..... 

MEN smsar joanna och hon smsar med sin XXXXX och blir lite sugen på att dra dit då hhehe så hon cyklar till mig spontant vid 1 kanske,  sätter på mig tofflorna och vandrar upp till grannen. tyvärr missade vid joannas XXXXXXXXX ;) och hade väl inte så extremt kul! 

så vi vandra hem efter en timme. men ändå var kul att umgås<3 

somnade på direkten så blev inge återbesök.  

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahahahha XXXXXXX ;);) det var ett mycket trevligt spontant besök iaf:D

2010-03-22 @ 16:33:49
URL: http://jjoannajansson.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahaha hmmm vem kan de vara?;) JA VA BRA :D:D:D

2010-03-22 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0