you got the love

Mycket seg dag idag.. Usch gick bara igenom engelska och svenska nationella som jag för övrigt har skräck inför... fyfan säger jag bara!!!
Satt och lyssnade som sagt hela lektionen nu åt vi mat sen cykla jag hem, och här hemma har jag inte gjort nånting alls. Kollat gossip girl och andra avenyn. + ringde på en snygg postkille och skulle hämta ett paket här hahaha blev kaos för jag fatta cero =0 :) så slutade med att han stod och prata med pappa i telefonen haha ;) anywayssssss..

är hungrig, mamma och pappa är på stan.
Så jag ringer mamma!

jag; vart är ni ?
mamma; vi sitter på spicy och käkar:)
jag; MEN VA?:O
mamma; jaa, så du kan ju värma rester:)
jag; men va skojar du ? fyfan..
mamma; hehe ja, men vi kommer hem snart. "vi ska bara äta upp".
jag; men va? jaha shcysst.. eller va?
mamma; du kan duka
jag; jaha, men vad ska vi äta då?
mamma; SPICY
jag; ehm jaha ajaaaa haha hejdå.

ganska lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0