your love is my drug

Andra dagen på lovet: tisdag

Vaknade vid 12 tog en välbehövlig dusch och sedan på med alla tjocka vinter kläder och ut i solsken och snöfall på en 40 minuters promenad med radio i öronen. ASSSSSSSS SKÖNT:D
Sen kom in åt lunch chillade lite städa lite på mitt rum. Sen vid 4 åkte jag och pappa ner till stugan och skotta bort all snö på taken och runt omkring. Svettigt och det tog på krafterna.

Kom hem till hemlagad pizza som mamma gjort och sedan hade jag svårt att bestämma mig om jag skulle dra till gymmet eller inte. Men simon övertala mig och jag stack iväg och träna mellan 8-9:)

Säger bara att gubbar som luktar äckligt svett borde inte få träna........ usch fan!!!! nog med det när jag sprang på bandet så gjorde han nån övning lite längre bort och stirra hela tiden. USCH äckligt......... OCH NOG MED DET!!!!!!!!!!!! när jag skulle köra en ryggmaskin så kommer han efter ställer sig och kollar:S:S:SS sen när jag gjort några och ska vila så säger han"ska vi köra varannan?" jag ba ehm okej:p sen hahahahahahahhaahhaah kör vi varannan men gjorde bara två gånger sen flydde jag neråt!!! heheeh

tur att man inte är ensam på gymmet för då hade jag blivit hur rädd som helst för han...

iaf imoron blir det fotbollsträning och antingen gym på dagen eller efter träningen!

nu ska jag fortsätta kolla på jason bourne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0