forever and always

uppdatering = sämst! sorry.

Men veckorna har rullat på och nu har vi lång helg. hade planerat allt så bra men nu är allt kört igen.. plus ska jobba lördag söndag YEY not.. vill inte jobba + att jag såg mitt sommarschema MÅNGA HELGER! va fan äre här? OCCCCCCCCCH jag accepterade att jobba förra året dagen efter studenten och självklart fick jag det passet nu också... men det här året kan jag ha det fullt upp med studenten om det går den vägen jag vill!

är fett irri på massa människor just nu! vad äre för fel på er?

hehehehee kommer ett sjukt roligt inlägg senare ikväll iaf.


bajs bög hora på det. DU ÄR SÅ IRRI JUST NU SLUTA HÅLLLL PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0