GT

Har vart en lång arbetsdag idag. 9-15.15 sen snabbt hem i duschen sen ner till stugan och äta korv och bara ligga på gräsmattan och inte göra någonting alls!

imoron blir lite jobb igen men pengar pengar det behöver jag:)

ikväll blir det grill hos grannarna och mina päron är redan där och kör för drinkar SYND för dom att de lämnade allt dricka kvar här så nu har jag blandat mig en Gin&Tonic och sitter med musik på altanen i solen, fyfan det här är livet:) NJUTER JUST NU! kläder=short+linne.

MIN FAVO GIRL JOANNA ÄR HEMMA och ikväll blir umgås och vi får se vad som bjuds men jag har iaf min för fest avklarad haha, nu är jag inne på andra påfyllningen FAN VA GOTT MMMMMMMHHHH :D

HOPPAS NI ÄR AVUNDSJUKA LALALALALALALALA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0