whatchaaaaa say

Det här har vart min bästa helg på väldigt länge.

Valborg i fredags blev sjukt bra! Vi för festa och grilla lite hos joanna. och fan bacardi razz + sprite + lime. Det blev för farligt gott!!!!!:o helt otroligt.

Sen drog vi till elli på lite fest men blev inte så långvariga så joanna kickade igång efterfest men jag insisterade på att jag bara skulle ner på stan och möta upp en människa och jag fick med mig daniella. Vi drar lite dricka på vägen och stannar och pratar med några skumma typer haha sånt som man bara gör onykter!

Vi kommer fram till stan och jag träffar min lv sen drar vi oss mot joannas efter party!

++++++++++++ på vägen tillbaka stöter vi på mattematte,sebbe,slagge och en till spyfluga. haha!  det var sjuuukt kul!

vi kommer fram till joanna till slut där de är mer folk än någonsin tyckte jag det kändes som. men haha där efter så har jag lite minnesluckor. tappa tellen och var ute och vandra ett tag.

gick lite vilse då någon dampa sönder på mig för det... och någon tjata på att jag skulle ta mig vidare...

hamnade iaf hemma klockan 5 tror jag klockan var på morgonen. sliten tjej!


MEN FAN VA KUUUUUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0