om vi är tillsammans

Kom precis och tänka på alla äckliga läxor jag redan ligger efter med. Men det ska jag ta tag i på måndag då skolan drar igång igen.
Igår var vi hos kusinerna och hälsade på, slutade med att vi satt och kollade på tsatsiki. Haha vilken klassiker!
Min vän Charlotte kommer hem ifrån Borås ikväll och då ska hon komma hit och snacka lite skit med mig hihi go tjej<3
Har övningskört idag också. Började gråta när jag kom hem för att pappa lurat ut mig på massa jäkla svåra ställen i trafiken då jag får panik. Hahaha usch! Men det fick ändå rätt bra, det ända var i så fall att det åkte en polisbil i motsattriktning i en rondell! Vilka idioter nästan så man önskar att vi hade krockat så dom hade fått sig en omgång.
Nu ska jag lyssna på fin musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0