socker

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
herregud säger jag bara, vilken jävla kväll igår..
Började med att rebecca, daniella och charlotte kom hit på förfest innan vi drog ut till pluto. Och det börja redan spår på bussen ner, haha.
När vi står i kön in på pluto och jag måste visa mitt jävla pass! jaja jag ska ta ett körkort.. men då säger rebecca ba "DET KÄNNS SOM OM VI SKA UT OCH FLYGA" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA
sen blev kvällen vild, alexz va vild, alla va vilda. allt var kul! minns inte ens hur många shotts jag drack.. minns ingenting!
eller jo, 40+ killen som stanna och sa sov inte du hos mig ? du glömde dina smycken hos mig igår! HAHAHA wft? ahh just de de va jag, han ba JAG HAR SÅLT DOM! hahahaha sen varje gång vi såg han så ba hallå dina smycken är hos mig. fett weird gubbe! skit ful också haha. och dryg!

Vi fick iaf skjuts hem och när jag väl kommit hem så gick det inte bra hehehe ingenting gick som jag ville och ja inga detaljer punkt slut.

p.s SKIT ROLIG KVÄLLLLL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0