the love you seek and more

Helgen turned out to be a great weekend :) Bjöds på en fredagsfika med j & d. Sen jobb både på lördag och söndag. Sen Handboll + innebandy tillsammans med charlotte! Sedan en kväll hos ivan tillsammans med viktor sebbe ivan och joanna. Blev en super bra avslutningshelg som 17åring!!!

Jajamen, för imoron smälllllller det :D Jag blir äntligen 18 jäkla år :) Känns både bra och dåligt haha, det ända som kvittar för mig är att jag äntligen kan följa med alla på krogen annars kan ja lika väl vara 17 haha! Vi får se vad morgon dagen bjuder på :) Nu ska jag leva livet som 17 åring i 4 timmar till, MINA SISTA 4 TIMMAR..... SHITTTTT!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0